Tyhjensin koko vuodatuksen blogin. Pelkät tekstit olivat liian tylsiä ja kuvien etsiminen uudestaan oikeille kohdille olisi ollut liian työlästä.

Olen boggerinkin puolella, mutta nyt yritän päivitellä sitä ja tätä rinnakkain.

Facebookissa on tullut marjailtua NUKKEKOTIHARRASTAJAT ja MINIKIRPPISryhmissä.
Molemmat ryhmät ovat suljettuja ryhmiä, mutta kyllä niihin hyväksytään mukaan.
Minikirppikseltä löytyy kuva kansiosta: Jaanan Atelje minun myytävänä olevia nukkekoti juttuja. Myös huutonetissä on minulla myynnissä nukkekoti juttuja.
 
Muista minun työjutuista voi tutustua JAANAN ATELJEN netti sivuilla.

Nukkekotiharrastajien keskuudessa aloitimme pitämään "kerhoa", koska
kaikilla ei ole mahdollisuutta kokoontua fyysisesti.

Ensimmäisena Emäntänä toimi Minna ja aiheeksi tuli ELONKORJUU (linkki kuviin ,en tiedä toimiiko)

Tästä aiheesta sitten jokainen näperteli kotona jotain ja laittoi kuvan ryhmän sivulle omaan kansioon. 
Saamme kerhokuvista upean idea kokonaisuuden ajan saatossa.

Minä tein 


Laitoin Isännän haravoimaan. Mutta sitä ennen jouduin ompelu puuhiin. 
Isännälle piti tehdä työvaatteet. Sai paidan ja housut. Kengät oli mennyt hukkaan, joten
joutui haravoimaan varpasillaan....Oli kuulemma vähän vilu.



Syksyn lehdet olivat niin kauniin värisiä,että piti käydä ottamassa niistä lähi kuva.

( Lehdet on tehty kuviolävistäjällä oikeista vaahteran lehdistä. Kuivasin niitä yhden yön paperien välissä painon alla.)



Osan "lehdistä" Isäntä toi sisälle ja tein niistä oveen kranssin.

( lehdet tehty kuviolävistäjällä erivärisistä papereista. Jokainen lehti on sävytetty yksilöllisesti kuivapastellikynillä ja
lehdet on liimattu Tiimarista ostetun pienen kransiin pintaan. Loppu silaus tehty niini rusetilla)



Haravoinnin lomassa Isäntä pelasti vielä viimeiset omenat puusta....Ne joissa ei ollut madonreikiä.



Isäntä löysi puolukanvarpuja marjoineen, jotka olisi halunnut kranssiin koristeeksi.
Vaan olin minä nopeempi kranssin teossa...............joten

Syökööt puolukat!